Deus Ex Wiki
Advertisement

Nicolette DuClare - urodziła się w 2035[1] lub 2027[2] w Biarritz we Francji. Jest córką Beth DuClare, natomiast jej ojciec nie został jednak ujawniony przez twórców gry. Podejrzewa się jednak że jej ojciem mógł być Morgan Everett, ponieważ Beth miała z nim romans.

Po śmierci matki stała się częstą bywalczynią klubu La Porte de l'Enfer w Paryżu.

Potrafi przedostać się przez większość systemów komputerowych.[3]

Rola w Deus Ex[]

Plik:Nicoletteduclare.jpg

Nicolette DuClare w DX: Invisible War

Nicolette była członkinią francuskiego ugrupowania Silhouette i pomagała w walce z Majestic 12. Była zakochana w przywódcy Chadzie Dumierze, chyba bez wzajemności. Pomagała finansowo Silhouette o co Chad niejednokrotnie ją prosił.

Jest właścicielką rodzinnej posiadłości niedaleko 14-go okręgu Paryża, gdzie znajduje się Katedra Templariuszy.

Pomogła JC Dentonowi skontaktować się z Morganem Everettem.

Rola w Deus Ex: Invisible War[]

Nicolette DuClare na początku odrzuciła powiązania swojej matki z Iluminatami, jednak po Upadku wraz z Chadem Dumierem doszli do wniosku że Illuminati mieli dobre intencje lecz złe metody działania. Wraz z Chadem przystąpiła do odbudowy konspiracji. Wraz z partnerem uznała, że obywatel w społeczeństwie miliardów ludzi nigdy nie jest wolny, nieważne czy to z powodu tyranii, czy też przepaści między nimi a wielkością rządu. Postanowili dać ludziom poczucie pozornej wolności i świat dobrobytu.

Nicolette stanęła na czele Ładu nazywając siebie Jej Świątobliwością. Została porwana przez Samana podczas spotkania na szczycie w Trewirze. Alex Denton mógł ją uratować. Kochała Chada (z wzajemnością), ale nie mogli mieć dzieci, chociaż chcieli. Dlatego na następcę wybrali Alexa Dentona.

Przypisy[]

Advertisement